FoxAuto (edaspidi Teenusepakkuja) omanik on OÜ FoxAuto (registrikood 16475917), asukohaga Kadaka tee 7, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, teenuse- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Teenusepakkuja poolt pakutavate hooldus- ja remonditeenuste ostmisel.
Teenuste hinnad ei ole avalikult kodulehel esitatud. Kliendil on võimalik esitada hinnapäring Teenusepakkuja veebilehel, mille põhjal teeb Teenusepakkuja kliendile pakkumise. Pakkumises on välja toodud varuosade ning hooldus- ja remonditeenuse hinnad. Kõik Teenusepakkuja poolt pakutavad hinnad on esitatud eurodes.
Tellimuse vormistamine
Teenuse tellimiseks saab klient esitada hinnapäringu FoxAuto kodulehel, täites vajalikud andmeväljad. Hinnapäringu alusel saadetakse kliendile pakkumine, mille põhjal klient saab teenuse tellimise üle otsustada.
Kallimate varuosade (väärtusega 200 eurot ja rohkem) tellimisel rakendub ettemaks. Ettemaksu suurus ja tingimused lepitakse kliendiga kokku enne töö alustamist.
Tellimuse eest tasutakse pärast teenuse osutamist, kui klient tuleb sõidukile järele, välja arvatud juhul, kui on rakendatud ettemaksu. Tasumisel on saadaval järgmised makselahendused:
- Kohapeal tasumine: sularahas, pangakaardiga
- Eesti pangamaksed: Swedbank, LHV
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Eesti maksa hiljem lahendused: Inbank maksa järgmisel kuul, Inbank jaga osadeks, Inbank järelmaks
FoxAuto OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, FoxAuto OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Teenusepakkuja keskkonda turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Teenusepakkujal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Teenusepakkuja arvelduskontole.
Teenuse osutamine
Teenuse osutamine toimub FoxAuto esinduses vastavalt tellitud hooldus- või remonditeenusele. Klient peab tooma sõiduki FoxAuto esindusse kokkulepitud ajal. Kui klient ei saa sõidukit kokkulepitud ajal kohale tuua, tuleb sellest teavitada Teenusepakkujat vähemalt 2 tööpäeva ette.
Teenusepakkuja informeerib klienti töö teostamise ajast ning kui ilmnevad lisakulud või vajadused, võetakse enne töö jätkamist kliendiga ühendust.
Taganemisõigus ja teenusest loobumine
Pärast teenuse osutamise algust puudub kliendil õigus tellimusest taganeda. Kui teenust ei ole veel alustatud, on kliendil võimalik tellimusest loobuda, teavitades sellest Teenusepakkujat telefoni või e-posti teel enne teenuse osutamise algust.
Kui kliendile on osutatud teenus, mis ei vasta kokkulepitud tingimustele, on kliendil õigus esitada vastav pretensioon ning Teenusepakkuja kõrvaldab puudused või kompenseerib makstud summa, kui puudusi ei ole võimalik parandada.
Pretensiooni esitamise õigus
Teenusepakkuja vastutab osutatud teenuse kvaliteedi eest. Kliendil on õigus esitada pretensioon hiljemalt ühe nädala jooksul pärast teenuse osutamist.
Pretensiooni esitamiseks tuleb pöörduda e-kirja teel aadressile info@foxauto.ee või helistada telefonil +372 5553 1006. Teenusepakkuja vastab pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis kuni 5 tööpäeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Teenusepakkuja kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning teenuse osutamiseks. Teenusepakkuja edastab isikuandmeid kolmandatele isikutele ainult juhul, kui see on vajalik tellitud teenuse osutamiseks.
Kliendile saadetakse uudiskirju ja pakkumisi ainult juhul, kui klient on selleks nõusoleku andnud.
Vaidluste lahendamine
Kui kliendil on Teenusepakkuja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@foxauto.ee või helistada telefonil +372 5553 1006.
Kui klient ja Teenusepakkuja ei suuda vaidlust lahendada kokkuleppe teel, on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.